Dimecres, 29 de maig de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El consultori de Gelida tindrà un segon administratiu per atenció al públic a partir de novembre

Les repetides queixes expressades pels usuaris i l’Ajuntament de Gelida han tingut ressò i el Departament de Salut de la Generalitat destinarà una segona persona per atenció al públic.

El Regidor de Salut, Miquel Carrillo, considera que des d’aquest Departament s’ha fet justícia, ja que l’Ajuntament fa més d’un any que ha anat fent arribar de forma insistent aquesta queixa als responsables del Departament, fins i tot a la Consellera Marina Geli se li va explicar aquesta problemàtica durant la seva visita al CAP el setembre del 2004. La situació de la deficient atenció al públic, a més de la saturació que pateix el consultori, havia motivat el malestar dels usuaris en els darrers mesos de forma creixent. Fins i tot l’oposició municipal havia plantejat que l’Ajuntament contractés un administratiu al seu càrrec. Per Carrillo, és la Generalitat, com a responsable del consultori, qui ha d’assumir la prestació del servei com finalment ha succeït.

D’altra banda a partir de finals d’octubre el Servei Català de Salut posarà en marxa un sistema centralitzat d’atenció telefònica de manera que la concertació de visites es farà en un número de telèfon únic per a tota la regió sanitària. Aquest sistema traurà pressió a l’atenció personal en els consultoris locals.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: