El nou president de la Confraria del Cava, Pere Bonet, vol promocionar la identitat i el prestigi
El director de comunicació i publicitat de Freixenet, Pere Bonet, afirma que la presidència
de la Confraria és un repte i al mateix temps, implica molta feina.
Segons Bonet, la situació actual del mercat no és optimista i requerirà un important esforç.
El nou president ha dit en una entrevista a Ràdio Vilafranca que la Confraria no només ha
de promoure el consum raonable, sinó que ho ha de fer des d’ una vessant qualitativa
perquè el cava necessita més prestigi.
Segons Bonet, tot i que el cava ven més de 200 milions d’ ampolles encara té pendent la
qüestió de la seva identitat al món.
Pere Bonet no ha volgut avançar el seu programa perquè es va comprometre a presentar-
lo als membres de la Confraria, en una assemblea general extraordinària. De tota manera,
ha avançat algunes idees a Ràdio Vilafranca com el canvi d’ estatuts que plantejarà per
incrementar els 300 mil euros anuals de pressupost.
La junta que encapçala Pere Bonet també ha parlat d’ introduïr alguns canvis a la Setmana
del Cava, que mantindria les investidures i l’ acte de la reina del cava però incorporaria
alguna activitat nova.
La junta que encapçala Pere Bonet a la Confraria del Cava els propers quatre anys
incorporà alguns membres nous i en manté d’ altres. Així, continua Jaume Gramona, ara
com a vicepresident, Josep Maria Martí continuarà sent el secretari, Xavier Reinaldos farà
de tresorer i destaca la incorporació de Miquel àngel Bordejé de l’ Aragó, que ha estat
confrare des del primer dia.