Dijous, 25 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El Martinet organitza aquest diumenge una caminada al pujol de can Ravell, la Font de Maiol, can Gra

Un cop engegada la temporada de les caminades i havent superat amb facilitat la del passat mes de març, des de la publicació de Sant Martí Saroca proposen un recorregut de la mateixa

En el primer tram de la caminada és on hi ha la pujada, i s’aconsegueix arribar al punt més alt de l’itinerari, una vegada a dalt, s’aprofitarà per esmorzar; després, el camí baixa suaument i continua planejant per acabar remuntant amb un lleuger desnivell. Els últims 5 quilòmetres de la ruta, són de baixada.

La sortida serà a les 9 del matí del Parc de la Pau de Sant Martí en direcció a la Fassina, creuant la riera de Pontons per darrera l’edifici conegut com l’hospital. Aquesta caminada té poc més de 12 quilometres, 7 dels quals, passen per dins els boscos de les muntanyes. Es recomana anar ben calçat i portar l’esmorzar i aigua.