Els verds actuen al TNC dins de la fira del teatre català Come and see
Els Castellers de Vilafranca actuen el dimecres 2 juliol a la fira del teatre català Come and see. Els verds actuaran al costat del Tricicle, Dagoll Dagom i Toni Albà entre molts altres.
<br />Aquesta actuació suposa una primera incursió de la colla en el món de les arts escèniques i, a banda de mostrar-se com a una part de la cultura catalana, els castells podran ser vistos com un espectacle davant de més de 150 programadors de teatre de tot el món.
La fira de teatre català Come and see té l’objectiu de donar a conèixer la creació de les companyies de teatre catalanes arreu del món i mobilitzar el sector del teatre internacional cap a Barcelona organitzant aquest esdeveniment de rellevància que comença demà i acaba divendres.<br />Els Castellers de Vilafranca actuaran entre companyies i artistes com el Tricicle, Dagoll Dagom o Toni Albà per projectar el fet casteller en un àmbit poc habitual.<br /><br />La colla té previst fer castells importants demà davant del Teatre Nacional de Catalunya, el centre neuràlgic de la fira. Per això fan una crida a la participació dels mateixos castellers i dels aficionats.<br /><br />Els autocars per anar al Teatre Nacional de Catalunya sortiran demà a dos quarts de vuit del vespre de Cal Figarot. Els Castellers de Vilafranca actuaran a les deu de la nit després de l’espectacle del Tricicle “Garrick” i de l’actuació de la companyia Sarruga amb el muntatge “Dracs”. <br />