Diumenge, 8 de juny de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El PP de Vilafranca reclama la implantació real de la Policia Comunitària

Els membres del PP a Vilafranca han presentat les propostes que fa la seva candidatura pel que te a veure a qüestions de seguretat ciutadana u justícia de cara al proper mandat. Josep Ramon ha insistit en la necessitat d’ampliar la plantilla de la Policia Local de Vilafranca, i de desplegar d’una vegada i de forma efectiva el que és la Policia Comunitària.

Des del PP lamenten que en el darrer anys els agents destinats a aquest servei han complert uns 50 dies de servei, ja que a banda de ser pocs efectius, s’han de repartir per zones i sovint donar cobertura a d’altres serveis. Demanaven també que fessin el servei a peu, i no en moto com fins ara per tal de poder ser més propers al ciutadà.

 

De fet, la demanda anava en el sentit de que aquests guàrdies haurien de poder conèixer el barri i els veïns, i poder per tant actuar de manera més directe sobre el terreny.

D’altra banda, des del PP també apuntaven la necessitat de millorar la connexió i la coordinació entre els diferents cossos de seguretat que tenen o tindran competència a la vila. Policia Local, Guàrdia Civil i Mossos d’Esquadra ja es coordinen a la Junta Local de Seguretat, però des del PP continuen demanant que la Guàrdia Civil no completi el replegament.

 

 

 

Així mateix el candidat popular apuntava que proposaran elaborar plans de seguretat per els centres educatius; i plans integrals de prevenció de la delinqüència juvenil. Finalment Ramon també posava sobre la taula la necessitat de demanar ja un cinquè jutjat per Vilafranca, així com un fiscal permanent per la vila.  

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: