Dimecres, 23 de juliol de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Esquerra Republicana de Catalunya prepara candidatura de cara a les propers municipals a Olèrdola, que encapçalaria Fina Mascaró

ERC està ultimant la llista amb que vol presentar-se a les eleccions municipals del proper 24 de maig a Olèrdola.

Fa setmanes que estan treballant en la confecció de la candidatura i han començat a perfilar el programa electoral amb el que aspiren a retornar al consistori olerdolenc.

Fina Mascaró serà la cap de llista dels republicans, la nova cara d’ERC a Olèrdola després de no presentar-se el partit a les darreres municipals. A les eleccions del 2003 i del 2007 sí que es va presentar la formació republicana, aconseguint representació i formant part del govern en el primer mandat.

Mascaró, de 49 anys, és tècnica en administració d’empreses, casada i amb dos fills. Fa vint-i-dos anys que viu a Moja i ha participat activament en la vida associativa del municipi. Ha estat sis anys presidenta de l’AMPA de l’Escola Pública Circell de Moja i fins fa poc ha estat la secretaria de l’ANC a Olèrdola.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: