El Servei de Promoció Econòmica de Vilafranca es trasllada a l’edifici de l’Enològica
Aquesta setmana, el personal del Servei de Promoció Econòmica de l’ajuntament vilafranquí ha canviat de seu. L’equip de Promoció Econòmica s’ha traslladat des del Centre Àgora a l’Edifici de l’Enològica, al carrer Amàlia Soler de Vilafranca.
Amb aquest trasllat, el Servei de Promoció Econòmica s’amplia i es fa ”més potent” segons ha anunciat el regidor de Promoció Econòmica, Joan Manel Montfort en la segona jornada del cicle Desenvolupa’t, celebrada aquest matí.
Així, a partir d’ara, a l’Enològica s’oferirà bàsicament suport en creixement i consolidació empresarial.
Al Centre Àgora es mantenen els serveis d’emprenedoria i el viver d’empreses que aniran a càrrec de l’equip de Promoció Econòmica de la Mancomunitat Penedès-Garraf que s’hi trasllada, com explica Montfort.
Ubicat al polígon Domenys II, el Centre Àgora és l’edifici central del parc temàtic agroindustrial del mateix nom i també acull institucions del sector vitivinícola com la DO Penedès, l’Associació Vinícola Catalana i l’Associació Catalana d’Enòlegs.
L’Edifici de l’Enològica havia acollit històricament l’antiga estació enològica de Vilafranca i posteriorment l’INCAVI i el Consell Regulador de la DO Penedès. Després de les obres de reforma impulsades per l’ajuntament de Vilafranca, de moment acull una sala d’estudi i la seu de la recent inaugurada Escola d’Enoturisme de Catalunya, pendent de convertir-se també en la seu de la futura escola de negocis de la vinya, el vi i el cava, l’ESCAVI.