Els Xicots no poden amb la clàssica de 8
Descarreguen el 4d8 i la td7 sense problemes, però deixen en intent el 3d8 i també fan un intent desmuntat de td8f
Vilafranca acollia aquest dissabte a la tarda la diada del Roser dels Xicots de Vilafranca, una de les seves jornades més importants de la temporada i que tancava el mandat de Tamara González com a cap de colla. L’objectiu dels de Cal Noi Noi era clar: descarregar la clàssica de 8 que no completaven des del 2019. Però no va poder ser així.
En primera ronda van sortir de 4d8, que van descarregar sense problemes, i en segona ronda, per sorpresa gairebé de tothom, van voler provar la td8f que no portaven a plaça des del 2017. Però la van acabar desmuntant quan entraven dosos. Els vermells van seguir completant la td7 i, per tant, només els quedava descarregar el 3d8 per embutxacar-se la clàssica. El tres va pujar força bé, però una fuetada a nivell de segons va fer que es trenqués quan tot just els dosos es col·locaven i, per tant, deixant l’objectiu dels Xicots, de nou, per a una altra temporada. Els vilafranquins van tancar amb el 5d7.
També a la plaça de la Vila actuaven els Castellers de Barcelona, que van completar el 2de8f, el 7de8 i el 3de8, sense problemes, mentre que els Xics de Granollers van plantar el 4de8, el 2de7 i el 5de7.










