Han començat les activitats a l’exterior del Complex Aquàtic obertes a tothom
Tres mesos després dels greus desperfectes ocasionats per la DANA del 12 de juliol passat, el Complex Aquàtic de Vilafranca reobrirà les seves portes el proper dilluns 13 d’octubre en una primera fase
En aquesta primera fase es reobriran les sales de fitness i d’activitats físiques dirigides, tots els vestidors i l’espai d’acollida infantil. A més, actualment ja estan en funcionament les pistes de pàdel, el servei de fisioteràpia o les piscines exteriors.
Per tal de reconnectar l’equipament amb els usuaris, el Complex Aquàtic ha organitzat aquesta setmana diverses activitats gratuïtes a l’exterior obertes a tothom. Entre les activitats d’aquesta setmana cal destacar també les que s’oferiran de dijous a dissabte amb les noves bicicletes indoor.
Aquest dimarts, primer dia de les activitats, ja hi havia força usuaris. És el cas de la Montse Raventós que utilitza el complex des de fa 26 anys i que el trobava a faltar.
L’objectiu d’aquestes activitats i de les condicions d’inici de la reobertura són recuperar la confiança dels usuaris.
En els darrers tres mesos ha estat molt intensa la feina de recuperació duta a terme, però sempre s’ha intentat mantenir informats als usuaris.
Amb la reobertura a partir del proper dilluns, el Complex Aquàtic presenta diverses millores i serveis renovats. També destaca l’ ampliació de l’horari d’obertura, de dilluns a divendres fins a les dotze de la nit i els caps de setmana de 8 del matí a dues del migdia.
Les properes fases de reobertura seran al novembre la piscina recreativa coberta i el primer trimestre de 2026 la resta de piscines cobertes i zones humides.