La capta visita les residències i centres de dia de Vilafranca
El balanç de la venta de programes del primer dia de la capta és molt positiu.
Just després de l’inici a la plaça de la vila amb el llançament de pirotècnia, la capta recorre les diverses residències i centres de dia de Vilafranca. Durant el matí d’aquest dijous, la capta visita la residència Inglada Via, la residència Mare Ràfols, el centre Sociosanitari Ricard Fortuny, l’hospital i la residència de gent gran Josefina Mata.
A Inglada Via, estan molt contents i il·lusionats amb l’arribada de la capta al centre per tot el que suposa pels residents.
Alba Girona, directora de la residència, ho explica.
De la mateixa manera, la directora corporativa de la Fundació Inglada Via, Marga Padullés, apunta la importància per a la Fundació, i a la vegada, pels residents, que aspectes relacionats amb la festa major visitin el centre.
Marga Padullés comenta que per la majoria dels residents és l’única manera de viure la festa major en directe, ja que no poden sortir a veure els actes.
D’altra banda, els administradors fan un balanç positiu de la venda de programes durant el primer dia de la capta. Encara no saben el nombre exacte dels programes venuts, però estan molt contents, i amb dades semblants als anys anteriors.
L’administrador Oriol Udina ho apunta.
D’altra banda, també comenta que durant aquest darrer dia de capta no vendran tots els programes restants, ja que se’n guardaran per vendre’n a la parada de la festa major la setmana vinent.