Dimarts, 30 de setembre de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca
Comencen els treballs per redactar el projecte de millora de la zona esportiva de Daltmar

Comencen els treballs per redactar el projecte de millora de la zona esportiva de Daltmar

Amb una subvenció de 250.000 € de l’Àrea d’Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament durà a terme diferents actuacions abans de finals de 2025.

Segons una nota de premsa de l’Ajuntament, aquesta actuació es posa en marxa després que, un cop recuperada la gestió directa del recinte, es constatés el mal estat de les instal·lacions, degut als incompliments de les condicions per part de l’antiga empresa concessionària.

Amb una subvenció de 250.000 € de l’Àrea d’Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament durà a terme diferents actuacions abans de finals de 2025. Aquestes inclouen: la rehabilitació del recinte de la piscina i els vestidors, la reparació dels vasos i les instal·lacions de les piscines, la millora de la pista poliesportiva, la creació d’una nova zona de cal·listènia, una nova àrea de jocs infantils amb espais d’ombra i la reorganització dels espais per fer-los més funcionals i accessibles per a tothom.

Pel que fa a la piscina, ja s’ha fet un informe tècnic que ha permès contractar les obres de reparació dels dos vasos i les seves instal·lacions. Aquestes obres està previst que s’iniciïn a partir del mes de setembre. Mentrestant, per garantir la seguretat i la higiene, en breu es farà un tractament de xoc a l’aigua i en les properes setmanes es cobriran les dues piscines. Cal tenir en compte que, malgrat aquest tractament, l’aigua no serà apta per al bany.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: