La Coral Laroc tanca el curs amb el concert d’estiu
Un repertori variat i la participació de Vilafranca Sardanista i un duet d’acordionistes formaven part del concert de la Laroc.
El concert d’estiu tenia lloc el diumenge a la tarda al Claustre dels Trinitaris, amb un repertori molt variat d’estils i d’èpoques, de cants de gospel, de pel·lícules, cançons tradicionals i d’autors catalans.
La direcció anava a càrrec de Magda Aguiló i comptava amb l’acompanyament al piano de Berenguer Montserrat.
El concert va comptar amb la col·laboració de Vilafranca Sardanista i la participació del duet d’acordionistes format per Judit Camprubí i d’Anna Peret.
La coral encara té una nova cita. La Laroc participarà novament a la Festa de la Música de Vilafranca, que tindrà lloc el proper divendres 20 de juny.