El Poble Nou dona el tret d’inici a les festes dels barris vilafranquins
L’encarregat d’inaugurar les festes aquest any va ser l’actual president d’Òmnium Cultural a la comarca, Toni Vidal, amb un pregó dirigit a visibilitzar els carrers del barri.
Aquest cap de setmana el barri del Poble Nou obria el cicle de les festes dels vuit barris vilafranquins. La jornada començava divendres amb la segona edició de l’entrega de premis del concurs de poesia del barri i el tradicional pregó. L’encarregat d’inaugurar les festes aquest any va ser l’actual president d’Òmnium Cultural a la comarca, Toni Vidal. Durant la seva intervenció, el també veí del Poble Nou va dur a terme un pregó dirigit a visibilitzar els carrers del barri.
De dissabte a diumenge, el programa ha sigut continuista. Pels més petits, espectacle infantil i xocolatada. I pels més grans, una mostra de ball, el tradicional sopar de barri, que enguany va comptar amb més d’un centenar de persones, i les havaneres del diumenge a càrrec del grup Xató. El punt final a les festes va tenir lloc a l’església de Fàtima, amb una Missa a
l vespre i un concert de la coral Kandenit.