Diumenge, 24 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

En marxa la 2a edició de Joves per a l’ocupació a l’Alt Penedès

Donat l’èxit de la primera edició, durant aquest abril, el Consell Comarcal de l’Alt Penedès ha posat en marxa la segona edició del programa Joves per l’Ocupació per a joves en situació d’atur.

El programa, destinat a 20 joves d’entre 16 i 25 anys, vol millorar l’ocupabilitat dels joves proporcionant-los una qualificació i unes competències professionals suficients per inserir-se en el mercat laboral, i fomentar el seu retorn al sistema educatiu per a l’obtenció del graduat en ESO. Durant 16 mesos, combina accions d’orientació, tutorització i seguiment individualitzats, amb accions de formació i adquisició d’experiència professional en empreses.

Dels 20 joves participants a la 1a edició, 8 van retornar al sistema educatiu i 7 van aconseguir inserir-se en el món laboral. La resta continuen buscant feina o participen en altres programes formatius.

 

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: