Aquest Nadal ha tornat ‘De Bat a Bat’, que obre instal·lacions esportives i patis escolars
Per tercera ocasió, el programa ‘De Bat a Bat’ està obrint durant aquestes festes diversos equipaments de Vilafranca per fomentar la pràctica esportiva.
Després de les bones xifres d’usuaris durant les vacances de Setmana Santa i estiu, en aquestes dates on s’atura l’activitat escolar, l’Ajuntament de Vilafranca ha decidit tornar a obrir equipaments com els patis de les escoles Dolors Piera i Pau Boada, el camp de futbol de l’Espirall o les pistes exteriors del pavelló de la Gamba.
El programa ‘De Bat a Bat. Espais d’Esports i Lleure’, l’organitza l’Ajuntament de Vilafranca, a través de les regidories d’Esports i d’Educació.
Els seus usuaris són, sobretot nens i nenes que aprofiten per jugar al seu esport preferit. L’Ander Roblas compartia amb amics les instal·lacions del camp de futbol de l’Espirall.
I el Pedro Borrut aprofitava per conèixer la pista de l’escola Dolors Piera.
És un programa que pretén dinamitzar i cohesionar la vida de barri obrint diferents espais educatius i saludables, que les famílies tindran prop del domicili, per fomentar l’activitat física, la creativitat i la interacció social d’infants, joves i famílies.
Els espais han obert des del passat 23 de desembre i fins aquest divendres, els dies feiners.
El Pati de l’escola Dolors Piera, a la Girada, matins i tardes. El pati de l’escola Pau Boada, als matini el Camp de futbol de l’Espirall a les tardes.
A aquestes instal·lacions cal sumar-hi els espais públics urbans que ja funcionen habitualment i que són d’ús lliure per part de la ciutadania com les pistes poliesportives urbanes i altres espais de la via pública com parcs i places. Totes les instal·lacions comptaren amb un servei de vigilància que vetlla per l’ús responsable dels espais i per atendre qualsevol incidència.