Diumenge, 10 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Els alumnes del PQPI La Forquilla de La Fassina inicien pràctiques

Diverses empreses del sector de la restauració de Vilafranca i de la comarca han acollit els 15 alumnes del Programa de Qualificació Professional Inicial La Forquilla de la Fassina, en l’especialitat d’auxiliar d’hoteleria: cuina i serveis de restaurant i bar. <br />

Entre les diferents accions de col.laboració de les empreses del sector (taller gastronòmics, visites guiades a les empreses, xerrades dels empresaris,…) destaca la possibilitat que han donat perquè els alumnes puguin completar la seva qualificació professional en un entorn laboral real.

El PQPI La Forquilla és una iniciativa del Servei d’Ocupació i Formació de l’Ajuntament de Vilafranca, finançat exclusivament amb recursos municipals, que compta amb l’autorització del Departament d’Ensenyament.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: