Més de 250 assistents al Sopar de commemoració al Dia Internacional de la Dona a Santa Margarida i els Monjos
Com cada any, l’acte central de commemoració del Dia Internacional de la dona als Monjos, va ser el tradicional sopar de dones a la Societat la Margaridoia dut a terme pel Servei de Dona al Dia i l’Espai Juvenil Tangram, el mateix 8 de març.
El sopar va superar totes les expectatives de participació, amb quasi 100 dones més que l’any anterior, sent més de 250 assistents al sopar que a més va comptar amb diverses activitats com ara l’actuació del grup de teatre Tangram, l’exhibició de ball amb "Posa’t Ritme", la rifa de pins per la Igualtat i el ball amb "Memory".
Un altre sopar el mateix 8 de març portat a terme per les entitats del municipi va ser l’organitzat pel Centre Cultural Recreatiu Rapitenc que va comptar amb l’assistència de quasi 50 dones més del municipi.
Aquest any els actes de commemoració del Dia de la Dona es van iniciar el 2 de març amb els contes per la Igualtat a la Biblioteca Municipal seguit del divendres 8 de març amb l’obertura de diverses exposicions.<br />Aquest proper divendres 15 de març, els actes continuaran a l’institut El Foix dins la Jornada de Solidaritat de l’Institut. Durant tot el mes de març tindran lloc diverses activitats relacionades, entre les que destaca el proper divendres 22 de març el taller debat entorn al documental "De xarranques i nenes" organitzat conjuntament amb l’ ONG Equalmon.