Dissabte, 27 de setembre de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Emili Duró enceta el cicle de conferències de l’Àgora

Aquest matí, l’expert consultor i formador d’empreses Emilio Duró impartirà una conferència a l’Auditori de Vilafranca on donarà tècniques per adaptar-se als temps de canvis, a partir de la motivació i la gestió de la il.lusió.

La conferència es realitzarà entre dos quarts de 10 i les 12 del matí a l’Auditori de Vilafranca i és gratuïta; si bé cal inscriure’s prèviament a través del web desenvolupat.vilafranca.cat.

Emilio Duró és soci fundador de Iter Consultores, exdirectiu d’empreses nacionals i internacionals i compta amb una experiència de més de 25 anys com a consultor i formador empresarial.

Organitzada pel Centre Àgora de l’Ajuntament de Vilafranca, forma part del cicle Desenvolupa’t que vol ajudar els emprenedors i empresaris de la comarca a adaptar-se als nous temps. Fins el 15 de gener, el cicle durà ponents de renom com el jove emprenedor Pau Garcia-Milà, l’esportista i borsista Josef Ajram i Jürgen Wagner del Celler de Capçanes, pioner en l’elaboració del vi kosher.

 

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: