Dimarts, 16 de setembre de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Aval a la marca "Costa de Barcelona" per promocionar el Penedès

La marca turística "Costa Barcelona" ja és una realitat substituint les dues marques existents, Costa de Barcelona-Maresme i Costa del Garraf.

El Consell de Direcció de l’Agència Catalana de Turisme ha donat el seu vist-i-plau a la creació de la marca turística "Costa Barcelona". L’aprovació suposa la resposta positiva a la proposta a favor de la nova marca presentada pel vicepresident primer de la Diputació de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, a la Direcció General de Turisme, a partir de la sol·licitud realitzada pels sectors públics i privats de les comarques del Maresme, Baix Llobregat, Garraf i Alt Penedès respecte a  la necessitat de crear una marca turística comuna que integri les zones costaneres del nord i el sud de la província de Barcelona. El consell de direcció de l’Agència Catalana de Turisme ha valorat positivament la petició de les comarques del Maresme, Baix Llobregat, Garraf i Alt Penedès de comptar amb una nova marca turística comuna en substitució de les marques turístiques actuals. La nova marca turística "Costa Barcelona" englobarà i substituirà les dues marques costaneres existents a la província de Barcelona: Costa de Barcelona-Maresme, situada al nord de la capital i Costa del Garraf, situada al sud.  El procés per a la creació de la marca turística "Costa Barcelona" que ara culmina es va iniciar amb la presentació de l’estudi a favor de la creació de la mateixa per part de les associacions d’empresaris turístics de les comarques del Maresme, Baix Llobregat, Garraf i Alt Penedès, en el marc del Saló Internacional de Turisme de Catalunya, celebrat al mes d’abril d’enguany.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: