Dilluns, 18 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Comença la temporada del Cine Club Vilafranca amb una projecció acompanyada d’un concert de L’Ombre de ton chien

Aquest dijous comença la temporada de Cine Club Vilafranca revivint Serge Gainsbourg en una gran pel·lícula i abans el grup L’Ombre de ton chien versionarà en directe temes del músic francès.

<br />El president de Cine Club Vilafranca, Josep Maria Escofet destaca que l’Ombre de ton chien són uns enamorats de la cançó francesa. Per això l’Anna Roig, el Ricard Parera, el Magí Batalla, el Carles Sanz i el Carles Munts no s’ho van pensar dues vegades quan els van proposar introduir la projecció de "Gainsbourg (Vida de un héroe") versionant alguns clàssics del mestre francès. <br />TALL: 9’05” perquè ells….pel.lícula 9’44”<br />A banda de recordar les grans cançons de Gaisbourg i els moments més importants de la seva vida , com la creació de "Je t’aime… moi non plus", el film també reviu dos mites dels 60 que van ser parella del músic com Brigitte Bardot i Jane Birkin .<br />D’altra banda el president de Cine club Vilafranca ens avança la programació prevista per aquest mes de setembre.
Cine Club mantindrà aquest any el cicle cine O’cult, amb projeccions gratuïtes l’últim diumenge de cada mes al Forat del Pany i per aquest setembre està prevista la projecció de "La casa de los dibujos".

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: