Dilluns, 27 d'octubre de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca
‘Omega wants to dance’, el nou documental de Ramon Tort, arriba al festival In-Edit

‘Omega wants to dance’, el nou documental de Ramon Tort, arriba al festival In-Edit

‘Omega wants to dance’ és un documental que explora la relació dels éssers humans amb el moviment i que s’endinsa en l’estudi de la consciència.

Diverses veus autoritzades reflexionen sobre la naturalesa humana en totes les seves manifestacions, també sobre l’origen i el final de la nostra existència. A través del ball, l’art i el pensament, l’obra proposa un viatge pel cosmos de la mà de l’Omega i el Beta, dos personatges misteriosos que anem descobrint al llarg de la pel·lícula.

Produït per In-Edit Films, el film va obtenir, a principis de setembre, l’Excellent Award del festival internacional de documentals de Seül. També ha estat seleccionat en festivals internacionals com el de de Portobello (Anglaterra) o Parma (Itàlia).

Dins el festival de cinema documental musical de Barcelona In-Edit, que se celebra del 23 d’octubre al 2 de novembre, la pel·lícula es podrà veure aquest divendres a les 18h, a la sala 3 del Mooby Cinemes Aribau. Serà en una sessió especial amb la presència de part de l’equip, amb Ramon Tort, director del film, al capdavant.

Comentaris

Fer un comentari:

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: