
Comencen les obres de reurbanització del c/ Bisbe Estalella, al barri Molí d’en Rovira
El pressupost d’execució de tot el projecte és de 649.050,85€ i el termini d’execució serà d’uns sis mesos
La setmana vinent començaran les obres de reurbanització del c/ Bisbe Estalella (entre el c/ Comerç i el c/ Melió). El projecte pretén convertir el carrer en un espai més accessible amb la creació de voreres més amples i transitables. L’objectiu és que el c/ Bisbe Estalella sigui un connector de vianants entre la zona nord del barri Molí d’en Rovira i els eixos del carrer del Comerç i de l’avinguda Barcelona. També s’hi incorporarà vegetació i es millorarà l’eficiència de l’enllumenat públic amb LED.
Les obres inclouran la renovació tant de la xarxa de subministrament d’aigua com de clavegueram que executarà l’Empresa Municipal d’Aigües de Vilafranca. El pressupost d’execució de tot el projecte és de 649.050,85€ i el termini d’execució serà d’uns sis mesos.
Durant les obres es garantirà la circulació de vianants i l’accés als habitatges i comerços. L’accés de vehicles quedarà restringit. L’accés als aparcaments de la zona es pot veure afectat quan les obres s’executin davant de les entrades.