TIÁM surt al carrer per visibilitzar l’Alzheimer
Des de l’entitat posaven a disposició de les persones interessades diferent tipus de materials per informar i conscienciar sobre la malaltia.
L’associació d’intervenció en demències TIÁM ha muntat una parada a la rambla Sant Francesc aquest divendres al matí en motiu de la proximitat del dia mundial de l’Alzheimer, que es commemora aquest diumenge.
És el tercer any que TIÁM llança una campanya de comunicació coincidint amb el 21 de setembre. En aquesta ocasió, amb la col·laboració d’actors de la GATAP i les fotografies de Roser Blanch, l’associació ha volgut posar el focus en respectar l’essència de les persones diagnosticades d’Alzheimer o altres tipus de demència, així com intentar fomentar la seva vida social.
Els vídeos complets de la campanya es poden veure a través de les xarxes socials i també s’estan emetent anuncis a Penedès TV. TIÁM és una iniciativa que té com objectiu millorar la qualitat de vida de les persones afectades per la demència seguint el model d’atenció centrada en la persona. L’objectiu de l’associació és tenir cura de la persona per sobre de la malaltia, tenint en compte l’entorn familiar i les persones cuidadores no professionals.