Els més petits participen en la 9a edició de la Diada Castellera Infantil
Aquest dilluns al migdia va tenir lloc a la plaça de la vila, la novena edició de la Diada Castellera Infantil de la Festa Major amb els Xicots de Vilafranca i els Castellers de Vilafranca.
Els primers a actuar van ser els Xicots, i tot seguit la canalla dels Verds.
La diada va començar amb els pilars caminats de les dues colles entrant a plaça per pujar sobre l’escenari. La canalla dels Verds també va entrar amb un pilar de tres.
Els Xicots van oferir una bona varietat de castells. Van fer el 3d4a i el 4d4a simultanis, el 4d5a, la Td5, el 3d5a, el 5d4 i el 7d4. Van acabar la ronda de pilars, descarregant un Pd4.
Per la seva banda, els Castellers de Vilafranca van oferir dos 3d4 simultanis, dos 4d4 simultanis, un 5d5, un 7d5, un 4d5a i un 9d4. Com van fer els Xicots, els Verds van descarregar un Pd4.
Per finalitzar la Diada Castellera Infantil, com és tradició, les dues colles castelleres van fer un 4d5a conjunt.