
Sant Quintí de Mediona celebra aquest cap de setmana la seva festa major
El comiat del Llucifer dels darrers 25 anys és un dels moments més esperats.
Serà aquest divendres, a partir de les 22.30h, per cloure el correfoc del Ball de Diables de Sant Quintí, que començarà a l’avinguda Catalunya.
El dissabte, a les 13h a la plaça del Sol, tindrà lloc el pregó a càrrec de les mestres de Sant Quintí de Mediona. I, a la tarda, a partir de les 18.30h, la tradicional rebuda de convidats i amics a l’avinguda Montserrat donarà pas a la cercavila i a l’actuació dels grups folklòrics i dels Falcons de Vilafranca.
L’endemà diumenge, a les 12h, a la plaça de l’Església, també hi haurà actuació dels balls i, posteriorment, concert vermut amb la Sidral Brass Band. A la tarda, a les 19.30h, hi haurà cercavila.
El dilluns, a les 18h, des del local de les ADF, sortirà la cercavila de la festa major dels petits.
Les activitats continuaran fins dimarts, amb la ballada de sardanes amb la Cobla Catània, a les 19h a la plaça dels Avis, i el concert i ball amb l’Orquestra Montgrins, a les 22h a la pista del Jardí.
Tots els actes es poden consultar amb més detall al programa.
Comentaris