Dimecres, 23 de juliol de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Relleu a l’Alcaldia de Sant Martí Sarroca

Joan Olivella, de Foment Martinenc, és ja el nou alcalde de Sant Martí Sarroca en compliment del pacte de govern.

Complint el Pacte de Govern entre Foment Martinenc i ERC, en què compartirien l’alcaldia en aquesta legislatura dos anys cada grup municipal, dissabte es  procedia al relleu d’Alcaldia: Joan Olivella (Foment) passa a ser el nou Alcalde, en substitució de Sònia Jansà (ERC).

Joan Olivella és a Foment Martinenc des de la seva fundació. En aquesta legislatura, Olivella es va presentar com a cap de llista del seu partit.Sònia Jansà ha estat la cap de cartell d’ERC a les dues darreres legislatures, entrant a Govern en ambdues ocasions: del 2019 al 2023 com a Primera Tinent d’Alcaldia i a partir del 2023 com a Alcaldessa, convertint-se en la primera dona alcaldessa de la història del municipi.

En el Ple de possessió del nou alcalde, els portaveus de tots els partits amb representació municipal prenien  la paraula: els dos partits de l’oposició han criticat que el relleu no suposarà cap canvi substancial per al municipi, mentre que els dos partits de Govern s’han felicitat mútuament per la bona entesa en la gestió municipal, una entesa que ja es va iniciar la legislatura anterior.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: