
El trasllat de pacients ingressats a l’Hospital Comarcal finalitza
El SEM ha dut a terme el darrer trasllat a les 17.30h, segons informa el Departament de Salut. Previsiblement, l’HCAP estarà tancat tres setmanes.
Els 71 pacients que estaven ingressats a l’Hospital Comarcal de l’Alt Penedès de Vilafranca han estat traslladats ja a diversos centres sanitaris (Bellvitge, Viladecans, Igualada, Parc Sanitari Sant Joan de Déu, Hospital i Policlínica del Vendrell, Centre Sociosanitari Ricard Fortuny i Fundació Sanitària Sant Josep i Hospital Sagrat Cor de Martorell). El darrer trasllat, a càrrec del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) a través de 17 ambulàncies, ha estat a les 17.30h, segons informa el Departament de Salut.
Les afectacions derivades del temporal han obligat a tancar l’Hospital Comarcal de l’Alt Penedès fins que les instal·lacions estiguin plenament operatives per recuperar l’activitat. Segons una nota de premsa del Departament de Salut, el centre sanitari estarà tancat previsiblement durant tres setmanes.
Comentaris