Dimarts, 29 de juliol de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Paraules als Claustres explora la figura de Lotte Lenya

Ricard Parera, Leo Tejedor, Txema Riera i Adrià Pinto i Clara Cols protagonitzen ‘Soc Lotte Lenya. A partir de les obres de Kurt Weill i Bertolt Brecht’.

Aquest dissabte es podrà veure al Claustre de Sant Francesc l’espectacle musical i literari ‘Soc Lotte Lenya’, amb els músics Ricard Parera, Leo Tejedor, Txema Riera i Adrià Pinto i l’actriu i narradora Clara Cols. La proposta ha estat creada a partir de les obres de Kurt Weill i Bertolt Brecht però és la figura de Lotte Lenya la que, d’alguna manera, esdevé fil conductor de l’espectacle.

Lenya va ser actriu, cantant i ballarina, musa inspiradora de Kurt Weill i creadora de la Fundació que porta el seu nom i que difon el seu llegat.

N’hem parlat amb l’actriu Clara Cols.

L’espectacle s’emmarca en el cicle Paraules als Claustres.

Les entrades tenen un preu de 4€ i es poden adquirir a la web d’Espectacles Vilafranca. També es podran comprar entrades de manera presencial al mateix Claustre de Sant Francesc, una hora abans de l’inici de l’espectacle.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: