En marxa el canvi de la gespa i l’enllumenat del Camp de futbol Municipal de Vilafranca
Aquesta setmana s’han intensificat les tasques de susbtitució de l’anterior ferm, instal·lat l’any 2014. Ara, l’enllumenat serà de tecnologia LED, amb una potència luminíca un 60% superior.
Des de la setmana passada ja estan en marxa les obres de susbtitució de la molt malmesa gespa del camp de futbol Municipal de Vilafranca. Uns treballs que s’han fet més visibles aquesta setmana amb la retirada de la part més superficial, deixant una imatge diferent a l’habitual en un camp de futbol.
Aquest dilluns la regidora d’esports de l’Ajuntament de Vilafranca, Gemma Romeu, i l’alcalde, Francisco Romero, donaven més detalls d’aquesta actuació in situ.
Amb un cost de 450.000€, s’instal·larà una gespa de nova generació, sense l’ús de cautxú triturat. Unes obres que es finançaran mitjançant un arrendament financer a 4 anys, amb opció a compra.
D’altra banda, més de 61.000 euros es destinaran a la substitució de l’enllumenat existents per equips amb tecnologia LED, que oferiran una major eficiència energètica i una potencia lumínica un 60% superior a l’actual.
Segons el consistori les obres estaran completades el 27 de juny.