El Noia es juga avui el passi a la Final Four de la Champions League
Els sadurninencs partiran avui (20:30h) al partit de tornada amb el botí de l’1-2 aconseguit a Itàlia fa una setmana. L’Ateneu decidirà una plaça a la Final 4 de la Champions.
El Noia defensarà aquest vespre l’1 a 2 de l’anada a Itàlia. Ho farà a partir de dos quarts de nou del vespre, a casa, en un Olímpic de l’Ateneu que promet una bona entrada i que remarà a favor per aconseguir aquesta fita històrica, imposar-se en aquesta tornada dels quarts de final de la Champions League i aconseguir el bitllet per a la Final Four.
El partit, pels sadurninencs, arriba en el millor moment de la temporada, amb la moral molt alta després d’imposar-se, diumenge, al líder de l’OKLliga, al Barça. El Trissino també es va enfrontar el cap de setmana al líder de la lliga italiana, el Forte dei Marmi, però, en aquest cas, amb derrota.
Diferent sort, però amb la mateixa ambició de cara al partit d’aquest vespre que presentarà, pels italians, una novetat destacable i és que, després de la marxa del tècnic Tiago Sousa, serà el jugador Joao Pinto el que assumirà la doble funció d’entrenador i jugador.
Tota l’atenció en el que pugui fer avui el Noia, a partir de dos quarts de nou del vespre, en una tornada de quarts de final on, en les altres pistes, tres equips portuguesos parteixen com a favorits: Benfica, Porto i Barcelos.