Dissabte, 2 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La Fundació Pinnae posa en marxa una plataforma digital de voluntariat a la Vegueria

La plataforma també busca ajudar els més joves a acreditar una experiència professionalitzadora.

La Fundació Pinnae ha presentat la Plataforma de Voluntariat, una eina digital on persones amb interès de ser voluntàries poden explorar diverses oportunitats d’ajuda, adaptades als seus interessos, habilitats i disponibilitat. És totalment accessible i intuïtiva i connectarà persones amb ganes d’ajudar amb projectes i entitats socials que necessiten suport al territori i amb la voluntat de crear un sentiment de pertinença a través del compromís i la col·laboració continuada. El director de Pinnae, Joan Melero, ha explicat que per part de la fundació es volia contribuir a ajudar les entitats i connectar-les amb nous voluntaris.

Melero també parla dels diferents perfils de voluntariat i de com la plataforma també busca ajudar els més joves a acreditar una experiència professionalitzadora.

La plataforma vol ser un aparador d’activitats i propostes tant per a la mateixa Fundació Pinnae com per les entitats amb qui s’ha signat un acord de col·laboració, on hi publicaran les seves necessitats i projectes.

La plataforma ja està disponible a voluntariat.pinnae.cat i està oberta a persones a partir de 16 anys que vulguin ser voluntàries així com a entitats que vulguin formar part del portal.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: