Dijous, 3 de juliol de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Presentació d’un llibre sobre projectes d’emancipació social als segles XIX i XX

Ramon Arnabat i Jordi Estivill han coordinat l’obra, que aplega un total de deu estudis realitzats per investigadors universitaris

L’historiador penedesenc Ramon Arnabat i l’economista i sociòleg Jordi Estivill han presentat aquest dimecres el llibre ‘Evolució de les alternatives socials i solidàries de les classes subalternes a l’Europa llatina’ publicat per Icària. Es tracta d’un recull de treballs realitzats per diferents historiadors.

El volum, coordinat per Estivill i Arnabat, aplega un total de deu estudis realitzats per investigadors universitaris que aprofundeixen en l’anàlisi de les iniciatives d’economia social sorgides des de la base amb el propòsit de combatre les desigualtats generades pel capitalisme. En aquest sentit, el llibre fa un repàs de diferents experiències històriques alternatives, ja sigui a la ciutat o al camp, en l’àmbit productiu o en el del consum, sorgides als segles XIX i XX.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: