Els Castellers de Vilafranca celebren el seu tretzè concurs amb diversos actes festius
El passat divendres a la tarda, els Castellers de Vilafranca van celebrar la victòria assolida al Concurs de Castells d’enguany amb diverses activitats festives per a tots els públics.
La ubicació escollida per fer els actes va ser el parc del Tívoli, que va anar acollint un bon nombre de gent durant tot el vespre i la nit. La festa començava a les set de la tarda amb diversos inflables i un burro mecànic per als més petits, i a les deu de la nit començava un ball de gralles amb el grup ‘Els de Darrere’. La celebració va continuar amb una sessió de DJ a càrrec de PD Zorras i va finalitzar fins a la matinada a l’Altell.
Per als Castellers de Vilafranca, el fet de celebrar la victòria amb tota la població Vilafranquina va ser un moment més especial.
Durant tota l’estona en què hi va haver activitats, l’entitat va exposar tots els trofeus assolits en els tretze concursos de castells guanyats i es van poder adquirir samarretes commemoratives.