Dilluns, 18 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Després de la tempesta, arriba la calma

Durant la matinada, una línia frontal ha creuat les comarques catalanes de l’oest a l’est, amb pluges intenses, tot i que sense grans acumulacions.

Aquesta matinada ha estat sorollosa, ja que ens ha travessat una línia frontal que ha anat escombrant pràcticament totes les comarques catalanes, d’oest a est. Ha deixat precipitacions localment intenses, però sense acumulacions gaire destacables. Aquest matí ens hem despertat amb un temps ben diferent: les precipitacions ja són història i l’estabilitat serà la protagonista. Avui, el sol lluirà des de primera hora, amb unes temperatures agradables.

Mapa de previsió per a dimarts a la tarda.

Pocs canvis fins a finals de setmana

De cara a demà, s’esperen pocs canvis. Tot i que tindrem més nuvolades, s’obriran grans clarianes. Les temperatures seran similars a les d’avui, amb màximes que arribaran als 25 graus a bona part del Penedès.

Mapa de previsió per a dimecres.

Per trobar algun indici de canvi en els mapes, haurem d’esperar fins a finals de setmana, quan tot apunta que arribarà més fred i un cel més tapat, amb la possibilitat d’alguna gotellada.

Mapa de previsió a mitjà termini.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: