Dilluns, 4 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La poma de Pontons és la protagonista de la nova campanya de promoció del Consell Comarcal

L’Ajuntament de Pontons i el Consell Comarcal de l’Alt Penedès han posat en marxa aquesta campanya que finalitzarà el 12 de desembre.

S’han adherit a la campanya 17 empreses del municipi. Els allotjaments rurals i els comerços de Pontons lliuraran vals de descompte d’un euro als seus clients, que els podran descomptar en els restaurants del municipi si demanen un plat que tingui com a ingredient la poma de Pontons.

La consellera comarcal d’Empresa i Ocupació, Cristina de la Cruz, explica que la Roqueta és la més destacada d’entre les varietats de Poma de Pontons, una varietat autòctona que es caracteritza per ser de mida petita, cruixent i amb un gust un pèl àcid. És una poma molt preuada pels restauradors per les seves qualitats culinàries i té el valor afegit de ser un producte km 0.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: