CCOO ha inaugurat la seva seu reformada a Vilafranca
Aquest dimecres a les set de la tarda, després de fer una assemblea amb l’actiu sindical on es va analitzar i es va explicar el context socioeconòmic.
CCOO que és una organització arrelada al territori amb més de 2.000 persones afiliades i amb 446 delegats i delegades a empreses de l’Alt Penedès, ha fet una important inversió per millorar i adequar el seu local de Vilafranca.
Aquest dimecres a les set de la tarda, després de fer una assemblea amb l’actiu sindical on es va analitzar i es va explicar el context socioeconòmic, es va fer l’acte d’inauguració que comptava amb la participació del secretari general CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, del tinent d’Alcalde de Desenvolupament Econòmic i Projecció Exterior de l’Ajuntament de Vilafranca, Joan Manel Montfort, i el secretari general de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf, Josep Maria Romero.
Es va fer una visita a les instal.lacions i uns parlaments.
El secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, destaca que la renovació del local respon a les polítiques de proximitat amb l’afiliació i l’estructura econòmica del territori.
Per la seva banda el secretari general de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf, apunta que s’ha obert l’espai, amb més llum i transparència i que també es vol oferir la sala d’actes a la societat penedesenca.
Per la seva banda el regidor, Joan Manel Montfort, destacava el pes que com a entitat té el sindicat a la comarca i els felicitava per les noves instal·lacions. També agraïa que en els discursos s’hagués apuntat la singularitat del Penedès, un territori que es troba entre dos pols d’atracció econòmica, com son Barcelona i Tarragona.
D’altra banda Javier Pacheco augurava una tardor calenta també per les reivindicacions sindicals. En primer lloc per assolir que la recuperació econòmica que ja noten les empreses arribi també als treballadors. També apuntava el desig que el nou govern de l’estat derogui la reforma laboral i que el govern de la Generalitat torni les pagues extres que deu als treballadors públics.