Diumenge, 24 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Attrezzo presenta “Un esperit burleta”, aquest diumenge a Cal Bolet

Attrezzo Grup de Teatre de Vilafranca presentarà l’obra “Un esperit burleta” el diumenge a 2/4 de 7 de la tarda al teatre municipal Cal Bolet de Vilafranca .

“Un esperit burleta” la popular comèdia de l´autor anglès Nöel Coward arriba a Vilafranca en un moment molt dolç pel grup Vilafranquí que ha participat en 2 concursos de teatre amateur, Vila de Piera i Malgrat de Mar, obtenint molt bones puntuacions en les respectives votacions populars, i que presagia una gran vetllada de teatre. En els proper mesos serà representada als prestigiosos concursos de Pineda de Mar, Canet de Mar i Foment Martinenc de Barcelona, optant a un total de 9 concursos.

Attrezzo va iniciar aquest projecte el 2014, seleccionant i posteriorment adaptant “Un esperit burleta” per acostar el característic humor anglès al públic català.

El grup Vilafranquí presenta un muntatge amb una escenografia i un vestuari que submergeix a l’Anglaterra del anys 50. Veurem com un escriptor d’èxit es proposa basar la seva nova obra sobre una mèdium homicida, i per inspirar-se convida a una veïna apassionada de l’ocultisme, però després de la primera trobada, res no tornarà a ser igual a la vida de l’escriptor.

“Un esperit burleta” va ser estrenada el 29 de maig d´enguany, i ha estat ja representada en 8 ocasions en diferents municipis i concursos d´arreu de Catalunya. Les poblacions de La Granada del Penedès, Llorenç del Penedès, La Sènia, Arbeca, Santa Fe del Penedès, Malgrat de Mar i Piera han gaudit ja d´aquest espectacle. Ara arriba a Vilafranca amb moltes ganes d´agradar al seu públic, el públic de casa.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: