Dilluns, 15 de setembre de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Sant Sadurní incorpora un nou agent pel civisme

Els serveis de Medi Ambient i Acció Social de l’Ajuntament de Sant Sadurní han contractant un nou agent pel civisme que ha començat a treballat aquest agost.

L’agent farà sobretot tasques informatives, però també s’ocuparà de recollir dades per fer una estadística dels llocs on s’ha de posar l’èmfasi per millorar la col·laboració ciutadana en el manteniment de la via pública a carrers, places i parcs del municipi.

D’altra banda, l’Ajuntament també ha renovat el seu compromís amb el projecte Riu inclusiu, duplicant l’aportació fins als 20.000 euros que serviran per cobrir els costos de la brigada intermunicipal, així com la coordinació de NouSet, la maquinària, vehicles i eines necessàries.

Les actuacions principals que realitzen són de desbrossament, recollida de residus, millora dels accessos i dels elements urbanístics, així com la col·locació de senyals.

 

 

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: