Nou mòdul sobre màrqueting a través de les xarxes socials i posicionament WEB per allotjaments rurals
L’Escola d’Enoturisme de Catalunya (ED’EC) i TURALCAT han dissenyat un programa de formació per millorar la qualitat i les eines de promoció dels allotjaments rurals catalans amb l’objectiu de millorar la seva capacitat d’atraure els mercats internacionals.
Així, l’ED’EC té previst iniciar a Vilafranca el mòdul Eines de màrqueting a través de les xarxes socials i posicionament WEB. L’objectiu és aprendre a utilitzar les xarxes socials i les estratègies de posicionaments web i convertir-les en una eina per atraure nous clients per als allotjaments rurals.
Es tracta d’un curs molt pràctic, adreçat preferentment als propietaris o gestors d’allotjaments rurals catalans que necessiten ampliar els seus coneixements amb nocions de xarxes socials.
El curs es desenvoluparà en el recinte de La Fassina en un format de classes presencials. Es distribueix en deu sessions, de tres hores cada una, els dilluns i dimecres de 6 de la tarda a 9 de la nit. L’inici del curs està previst pel 23 de febrer i la finalització el 25 de març.
El curs serà impartit per un expert especialista en la matèria i contempla una sessió sobre informació sobre els recursos per a cases rurals que serà impartida per un tècnic de la gerència del Servei de Turisme de la Diputació.
La matrícula del curs és de 50€ i per als membres de Turalcat 30€.
Inscripcions a <a href="http://www.escolaenoturisme.vilafranca.cat" target="_blank">www.escolaenoturisme.vilafranca.cat</a>. Per a més informació, cal trucar al 93 817 19 95 (Escola d’Enoturisme).