Dimarts, 5 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El rei Felip VI tanca els actes del centenari de Freixenet i posa l’empresa com a exemple de l’esperit emprenedor espanyol

Els reis d’Espanya han signat una bota de vi a l’interior de les caves en reconeixement a aquest centenari; i després acompanyats del president de Freixenet, Josep Lluis Bonet, han fet una visita a les instal·lacions.

Ses Majestats estaven també acompanyats per el Ministre d’Industria, José Manuel Soria; la delegada del Govern a Catalunya; i els consellers d’indústria i d’agricultura de la Generalitat, Felip Puig i Josep Maria Pelegrí.

En els parlament, Felip VI ha volgut fer el seu reconeixement a un projecte empresarial i familiar que des de Catalunya s’ha donat a conèixer arreu del món com a exemple de l’esperit emprenedor espanyol.

En un discurs en que ha parlat també en català ha posat Freixenet com a sinònim d’excel·lència i innovació. Ha lloat també el compromís social de l’empresa.

Tot just abans del rei havia pres la paraula el president de Freixenet, Josep Lluís Bonet, que recordava la història familiar de l’empresa en aquests 100 anys, amb les diferents vicissituds que han hagut de passar en un segle d’existència. Un esforç però que els ha portat a situar-se com a l’empresa líder a nivell mundial en el seu sector.

Amb aquest acte Freixenet ha tancat oficialment la celebració del centenari del naixement de la marca, el 1914.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: