Sant Sadurní acollirà l’entrega dels Premis Sambori Òmnium 2015 de la demarcació Penedès-Garraf-Anoia
L’entrega dels guardons es farà al Celler Gran del Centre d’Interpretació del Cava el 19 de març, com han anunciat el president d’Òmnium Alt Penedès, Sergi Sabaté, i l’alcaldessa de Sant Sadurní, Maria Rosell, en una roda de premsa en què han donat els primers detalls d’aquesta festa.
Òmnium Alt Penedès ha escollit la capital del cava perquè disposa d’un espai emblemàtic i per la bona disposició del govern municipal a acollir aquest acte, celebrat a Vilafranca l’any 2011.
L’alcaldessa de Sant Sadurní, Maria Rosell, ha afirmat que amb aquest acte la capital mundial del cava es posiciona com un poble viu i actiu, també en el camp de l’educació i la cultura.
L’any passat més de 30.000 alumnes d’uns 300 centres de tot el país es van presentar als Premis Sambori. L’Alt Penedès va presentar 450 treballs.
El president d’Òmnium Alt Penedès, Sergi Sabaté, ha animat els nens i nenes i adolescents a participar en aquest premi de narrativa en català, que al mateix temps és una defensa de la immersió lingüística i del model escolar propi.
El Premi Sambori Òmnium, en la seva novena edició, ja ha obert la convocatòria. Tots aquells centres que hi vulguin participar poden consultar les bases del concurs al web d’Òmnium Alt Penedès, www.omnium.cat/alt-penedes.El lliurament dels escrits finalitzarà el proper 4 de febrer.