La llibreria La Cultural celebra els seus tres anys d’existència ampliant oferta amb la venda de discs
Els responsables de la Llibreria La Cultural de Vilafranca han volgut celebrar els seus tres anys amb dues iniciatives que tenen a veure amb la promoció de la cultura.
La primera de les propostes és l’edició d’una selecció de textos de mossèn Trens, concretament vuit editorials publicades en el seu moment a la revista “Quaderns mensuals d’acció”, entre els anys 1926 i 1931. Unes editorials, com explica Jordi Romeu des de la Cultural, que es podrien considerar gairebé un programa cultural.
De Mossèn Trens es commemoren enguany 100 anys de la seva ordenació sacerdotal; però també era un intel·lectual i escriptor de molt de nivell. Amb aquest recull, des de la Cultural volen retre-li un merescut reconeixement. Un personatge clau de la cultura vilafranquina que consideren mereix ser més conegut i reivindicat per els vilafranquins d’avui dia. De fet n’han editat 150 exemplars, que no estan a la venda, i que repartiran entre els clients i amics de la llibreria.
D’altra banda, i amb ganes de continuar endavant i ampliar l’oferta de productes, des de la Cultural han anunciat que ja des d’avui mateix disposaran d’un espai de venda de CD’s de música. Expliquen que, després de la desaparició de l’únic punt de venda de música que hi havia al centre, i tenint clar que hi ha un públic potencial han decidit tirar endavant amb aquesta proposta.
De moment l’espai destinat als Cd’s i la música és reduït, però des de la Cultural expliquen que l’aniran augmentant. Expliquen també que s’han trobat amb la sorpresa que el sector de la distribució de música està pràcticament desmantellat, i que a nivell generalista únicament han trobat una distribuïdora, a banda del que son les grans discogràfiques. Tot i això esperen poder oferir un bon servei i omplir aquest buit que ha quedat a Vilafranca pel que te a veure amb la venda de música.