El divendres 28 de novembre s’acaba el termini per a la presentació de projectes per a participar a la Biennal d’Arts Plàstiques i Visuals
El darrer divendres d’aquest mes de novembre serà l’últim dia per lliurar al Servei de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca els dossiers dels artistes que vulguin participar en aquesta convocatòria que es va donar a conèixer el mes de juny d’aquest 2014.
La convocatòria va adreçada a tots els artistes residents o nascuts al Penedès i Garraf fins a una edat de 35 anys i té com principal objectiu potenciar la difusió de la creativitat emergent al Penedès i descobrir artistes plàstics i visuals, residents o nascuts al Penedès i Garraf. La convocatòria pretén recuperar i actualitzar l’esperit de les Exposicions d’Art del Penedès que van tenir fa prop d’un segle en diferents ciutats de l’Alt i Baix Penedès i el Garraf. Aquest és també l’esperit que durant els anys 1987, 1991 i 1995 un grup de joves d’artistes del Penedès van ser seleccionats per a formar part d’una convocatòria promoguda per diferents ajuntaments i altres institucions democràtiques. Amb el nom d’ Ardhara la convocatòria va aplegar a artistes no professionals de les arts plàstiques i visuals de diferents municipis del Penedès: El Vendrell, Sant Pere de Riudebitlles, Vilafranca del Penedès, l’Arboç, Sant Sadurní d’Anoia, Gelida, o Vilanova i la Geltrú, amb l’objectiu de mostrar de manera conjunta l’art emergent del moment.