Divendres, 25 de juliol de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

L’alcalde de Sant Quintí presenta al president de la Diputació el projecte d’un centre d’interpretació sobre Joan Amades

El president de la Diputació de Barcelona, Salvador Esteve, s’ha entrevistat amb l’alcalde de Sant Quintí de Mediona, Ramon Creixell, amb qui ha parlat del projecte municipal d’un centre d’interpretació sobre la figura de l’etnòleg i folklorista català, Joan Amades.

El projecte contempla dues actuacions destacades. Per un costat, la creació d’un espai museístic a les antigues escoles; i per un altre, el condicionament de les grutes, ara en fase de restauració, del paratge fluvial de les Deus de Sant Quintí de Mediona, un dels llocs més atractius de la comarca de l’Alt Penedès.

Creixell ha comentat que el projecte ja compta amb finançament europeu del FEDER, però que la visita al president de la Diputació de Barcelona s’emmarca també en la voluntat d’aconseguir el suport de la corporació per aquesta iniciativa municipal de natura i cultura.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: