Regull confirma que l’Escavi iniciarà els cursos en quan la Fundació els tingui a punt, i que l’edifici s’obrirà a usos municipals a la tardor
Ho ha afirmat en l’espai diàlegs amb l’alcalde de Penedès Televisió, explicant tot el procés que s’ha seguit en aquests anys per tal de rehabilitar l’edifici de l’antic Incavi i posar-lo a disposició del sector per el seu ús.
Pere Regull ha afirmat que és el sector privat el que ha d’impulsar l’escola, per tal de creure-se-la i fer-la realment útil per a millorar la formació i nodrir de treballadors sobre tot les petites i mitjanes empreses. És la Fundació que s’ha creat la que ha de fer aquesta feina.
Regull diu entendre les crítiques que rep d’algunes formacions polítiques; i referma que si depengués de la seva voluntat com a polític el projecte ja estaria engegat. Però explica que el sector privat es mou amb uns altres ritmes i encara estan acabant de perfilar els cursos i formacions que s’han d’oferir. L’alcalde ha comentat però, que confia que el resultat es veurà en breu. Ha recordat també que l’edifici està ja acabat i és operatiu; i que de cara a la tardor que ara comença la voluntat és obrir-lo a usos municipals per aprofitar tot el seu potencial mentre l’escola va creixent.
Regull ha volgut contestar també que hi ha un director general que està treballant en la confecció del programa docent; però que de moment no es vol presentar res fins que tot estigui més ben lligat, ja que s’està en converses amb diferents universitats i escoles per concretar la formació. Ha explicat també que cal parlar de l’Escavi quan ens referim a l’edifici; però que pel que fa al nom de l’escola des del sector privat, que ha tornat a recordar què és qui l’ha d’impulsar, s’està buscant algun altre nom, com per exemple Wine Business School.