Dimarts, 5 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

L’Escola Municipal de Música de Vilafranca inicia el curs amb 525 alumnes i la voluntat de potenciar les seves formacions musicals

Com la resta de centres educatius, l’Escola Municipal de Música de Vilafranca ha iniciat aquesta setmana el curs 2014-2015.

Després de celebrar el 15è aniversari l’any passat, i estrenar noves aules, en aquests moments el seu director, David Miret, és conscients que no poden créixer més en nombre d’alumnes. Fer-ho representaria haver d’augmentar la dotació de personal del centre, un fet que en aquests moments és inviable. No obstant reconeix que esperen en el futur poder incorporar alguns instruments que els falten per completar la seva oferta formativa.

Miret reconeix però que aquesta aula és un equipament car que ara per ara no seria tampoc factible.

Pel que fa propostes per aquets curs que ara comença, Miret explica que la voluntat és continuar nodrint les formacions musicals que ja te l’escola, per continuar també oferint propostes musicals a la vila.

En aquests moments el claustre està format per 25 professors més dos docents que s’encarreguen d’oferir les diferents classes ja siguin de cant coral o dels diferents instruments als més de 500 alumnes que aquest 2014-2015 completaran la seva formació musical a les aules de l’edifici de l’Ateneu Municipal, a la plaça del Penedès.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: