Un grup de persones amb discapacitat funcional de Vilafranca promou activitats i recull
Amb el nom de “Activa’t, tu pots” un grup de quinze persones amb discapacitat funcional de Vilafranca s’han organitzat, amb el suport de Serveis Socials de l’Ajuntament
La voluntat és fer trobades, sortides, i activitats que els permetin gaudir del seu temps al mateix temps que fan també una tasca de recull d’informació sobre punts amb especial dificultat per la seva mobilitat, com explica una de les membres d’Activa’t, la Montse Pros.
Fins ara han estat fent visites, com aquesta que feien als estudis de Ràdio Vilafranca aquesta setmana, i que els han permès conèixer-se entre ells i poder plantejar les activitats que els agradaria fer. La Pepi Campos, una altra de les components del grup, explicava que gràcies a les sortides que han anat fent des que es van constituir el mes de maig, ha pogut conèixer coses de Vilafranca i els seus voltants que fins ara no havia vist. Un dels principals objectius és també passar-s’ho bé.
El grup funciona de manera molt participativa, i entre tots escullen les activitats que els agradaria fer. També hi ha una part important de solidaritat entre tots els seus components, que es donen suport i s’ajuden en tot el que poden uns als altres.