Vilafranca una de les cinc localitats de l’estat que Banc Sabadell ha triat per encetar una campanya de dinamització comercial
La capital de l’Alt Penedès se suma a Castelló, Màlaga, Saragossa i Valladolid, com una de les poblacions que Banc Sabadell ha triat per convertir-la en la punta de llança de la nova campanya de dinamització del comerç. I ho fa amb l’eslògan “Creiem en Vilafranca”.
L’objectiu d’aquesta campanya és impulsar l’activitat de les botigues i establiments del municipi penedesenc. El banc té previst visitar tots els comerços per explicar-los l’ampli catàleg de productes i serveis que posa a disposició seva amb la intenció de contribuir a reforçar els seus negocis.
Expliquen que han triat Vilafranca perquè representa un territori històric per al banc i perquè volen aportar encara més al municipi, estant molt a prop d’un dels motors de la seva economia com és el comerç.
Els establiments que s’adhereixin a la promoció “Creiem en Vilafranca” podran oferir als seus clients la participació en un sorteig, el premi del qual serà una targeta regal BS de 3.000 euros per bescanviar en els establiments que formin part de la campanya. El banc instal·la unes urnes en aquests comerços perquè els clients hi puguin dipositar les butlletes. Un dels comerços que hi participa és la botiga de roba “Oh Casual”, que regenta Fina Olivella. Ells considera que és una iniciativa positiva per promoure el comerç a Vilafranca.
Un altre dels establiments participants és “Vista òptica”. Raül Silguero opina també que serveix per sumar, i que ofereix una bona oportunitat als clients.
Una altra acció de la campanya serà la distribució, entre els clients del banc, de 15.000 bosses ecològiques amb un disseny exclusiu de Xavier Mariscal que portaran l’eslògan “Creiem en Vilafranca”.
La voluntat de Banc Sabadell és que durant tot el mes de maig es vegi una Vilafranca activa i animar la gent a què freqüentin els seus comerços i gaudeixin d’uns serveis de proximitat i qualitat. En suma, contribuir a generar una inèrcia positiva que beneficiï a tothom.
Aquesta iniciativa, que al mes de maig es desenvoluparà a Vilafranca, Castelló, Màlaga, Valladolid i Saragossa, s’estendrà en els pròxims mesos a altres localitats de la geografia espanyola.