Dimecres, 6 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Caprabo referma la seva aposta per els productes locals amb l’arribada al Penedès del segell “Venda de proximitat”

El projecte s’ha presentat a l’Alt i Baix Penedès al supermercat Caprabo del carrer Jaume Balmes de Vilafranca, amb la presència de responsables de la marca i de l’Ajuntament de Vilafranca.

Amb el lema de “Venda de proximitat”, la intenció és potenciar l’aposta per els productors catalans, i sobre tot en aquest cas per els de proximitat. Una proposta lligada a la promoció dels productes frescos, de qualitat i de mínima petjada ecològica.

El responsable de productes locals de Caprabo, Fernando Tercero, explicava que d’alguna manera representa tornar a la idea bàsica i de naixement de Caprabo ara fa uns 50 anys. Al llarg del darrer any han anat implementant aquesta proposta als seus supermercats, i ara han arribat també a l’Alt i Baix Penedès, amb la presència de productes locals de les dues comarques que es podran trobar en els vuit establiments que la marca te al nostre territori.

Remarquen des de Caprabo que no es tracta d’una campanya puntual; sinó que és una aposta i un projecte per recuperar la relació amb els productors locals. Apunten també que no ha estat fàcil en algunes ocasions convèncer els productors locals, ja que veien que era com treballar amb la competència; però que al final s’han vist els punts positius del projecte.

Des de l’Ajuntament, la regidora de comerç Maria Dolors Rius, destacava que és una proposta positiva que a més enllaça perfectament amb el que fa temps es proposa també des del consistori vilafranquí.

De fet la proposta permet trobar 76 noves referències  d’11 petits productors agroalimentaris i cooperatives agràries de les nostres comarques.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: