Aquest estiu es realitzarà la primera edició del Campus esportiu, tradicional i cultural dels Castellers de Vilafranca
L’empresa ESPORTEC OUTDOOR SPORT serà l’organitzadora del campus que tindrà com a base principal les instal·lacions dels Castellers de Vilafranca a la seva seu social, Cal Figarot, i que està dirigit a nens i nenes d’entre 5 i 14 anys.
Els eixos principals del Campus seran l’esport, la tradició catalana i la cultura. El seu objectiu principal és possibilitar als nens i nenes la realització de pràctiques esportives, conèixer la Festa Major de Vilafranca, aprendre les diferents tradicions catalanes i, evidentment, també conèixer el món casteller.
El Campus dels Castellers de Vilafranca començarà el 25 de juny i acabarà el 8 d’agost, tot i que les tarifes són per setmanes. Per aquest motiu, el Campus es realitzarà sempre i quan hi hagi un mínim de 15 nens i nenes per setmana. L’horari serà de 9 a una, si només es vol l’opció de matins, i de una a dos quarts de cinc, en horari de migdia-tarda. També hi haurà la possibilitat de servei d’acollida de 8 a 9 del matí i de servei de menjador a les mateixes instal·lacions dels Verds. Al costat de les activitats diàries per les quals pivotarà el Campus, també hi haurà sortides o excursions de caire cultural o esportiu cada divendres.